dinsdag 14 september 2010

...en de tent zit weer vol!



Vrijdag kwamen ze aan: Shirley en Giacomo.

En als verrassing namen ze Shirley en Jacq mee, onze vrienden uit Tilburg. Gezellig!

Omdat ze hier “maar” twee weken zijn en veel, heel veel willen doen heeft het stel een druk programma in elkaar gezet. Ik kan me voorstellen dat ze na hun vakantie aan rust toe zijn,  ik word al moe als ik naar de lijst kijk...

Maar goed: de verkenningen van Sanur, Kuta, Ubud zijn achter de rug – nu nog naar Lembongan, maar morgen eerst twee dagen naar Surabaya samen met Steffie. Elise moet naar school dus ik blijf hier.

En: Giacomo is, zoals je op de foto kunt zien, stevig getatoeëerd en dat heeft me doen besluiten om mijn twijfels te overwinnen en maar eens een dagje door te bijten. Zaterdag bijna 10 uur in de stoel, maar het resultaat is er dan ook naar!

Steffie vindt het geweldig en wil dat ik de andere arm ook laat doen – maar voorlopig is het wel even mooi zo, dacht ik. Benieuwd wat jullie er van vinden!

Vanavond hebben we de laatste bijeenkomst van de karateschool, vrijdag gaat het “los”.  Inmiddels heeft Elise haar wedstrijdspullen binnen (neus- en gebitsbeschermer, handschoenen, scheen- en voetbeschermers en een body-protector) dus ze is er klaar voor – ook conditioneel, ze wordt per dag sterker. We zijn benieuwd!

Intussen is het rustig op Bali: de één miljoen Javanen zijn naar huis, dus ook onze Hasan en Gatot. Heerlijk in het verkeer, maar we moeten nu wel zelf de bladeren in de tuin bijeenharken.

6 opmerkingen:

Puck zei

Gezellig die logees. Doe Shirley de groeten van mij. Maaaaaarrrrr................Waaaaauuuuuwwww, die tatoos!!!! Je meeent het niet, Peter.Bij een ander is het oke, maar bij mijn eigen volk...even wennen,hoor.
Stef,check je mail, er is nieuws van het Denia front. Ik heb er gemengde gevoelens bij.
Wanneer zijn die wedstrijden van Elise?Dan zal ik me gek duimen.Groetjes, P.

Anoniem zei

Haha, dit kunnen we niet serieus nemen. Héél véél plakplaatjes?
groet!
Saskia

Anoniem zei

Na 100x uitvergroten vond ik gelukkig een naad ...... Pffff. Peter

Mark zei

Ha, ik zit morgen ook 10 uur in de stoel!

wim en monique zei

zou zo graag ook een tattoo willen. misschien dat je mij de volgende keer mee kunt nemen ...veteraan :)

David, Jolanda zei

Met zo'n arm.....nou daar heb je veel kauwgom voor moeten eten!!! Hihi
Veel plezier met de visite, ziet er gezellig uit!!

Greetssss David,Jolanda en Bowie