zaterdag 25 december 2010

Gelukkig kerstfeest!

Dit jaar geen kerstgroet van ons gezinnetje als geheel want we zitten verspreid over drie continenten: Robrecht in Australië, Steffie en Elise in Europa en ik in Azië.

Maar niet getreurd: met dank aan David en Jolanda deze kerstwens.....






 Overigens kreeg ik gisteren onverwacht bezoek: Chris Hilling, samen met zijn vriend Jan en diens vrouw Mary. Hard core Indonesiëgangers alledrie (niet zo vreemd natuurlijk als je weet dat zowel Chris als Mary Indo’s zijn en Jan een Indo kesasar) die hier nu al een week of zes rondbanjeren. Gezellig: ngobrol2 en  makan nasi bungkus. Van De Drukke dus lekker petis. (Als je de woorden niet kent: hier vind je de vertaling).

En morgen is De Wedstrijd: Indonesië in de finale tegen.........Maleisië, het buurland waarmee “we” letterlijk op voet van oorlog verkeren op het moment. Dus dat belooft een mooie vertoning te worden. Ik hoop dat het sportief blijft en dat men zich op de tribunes een beetje kan beheersen maar eerlijk gezegd vrees ik, en niet alleen ik, het ergste.

Maar wij moeten natuurlijk wel winnen. Weet ik als Nederlander ook weer eens hoe dat voelt, een finale winnen. Na 22 jaar.

4 opmerkingen:

Gerard van Sonja zei

Wat een bijzondere Kerst. Maar gelukkig toch niet helemaal alleen. Jullie natuurlijk fijne dagen en een mooi 2011. 4 juni komen we weer. Kunnen haast niet wachten. Grt, Sonja en Gerard

Unknown zei

Namens Justine en Hypo voor jou, Peter, die nu rustig en alleen op Bali zit, mooie kerstwensen en natuurlijk ook voor Steffie, Elise en Robrecht een spetterend, gelukkig 2011.

Puck zei

Wat een leuke verrassingen.
De geinige kerstman, die je kerst sowieso vrolijk maakt.(had ik echt nodig)
Het bezoek van Chris. Die reist ook wat af.Groot gelijk! en ik bernijd hem
Nog fijne dagen gewenst!

Puck zei

Wat betreft de wedstrijd tegen Maleisie........wadoehhhh.......loepoetttt!!!!!