dinsdag 18 mei 2010

Een vrije periode op school

Ja, op school heb ik nu een vrije periode en ik dacht: "hee! Nu kan ik eens lekker voor het blog schrijven!" Ik moet zeggen... Ik heb absoluut niks to zeggen.
Nouja, mama denkt dat ik niet goed Nederlands meer kan schrijven omdat ik het niet zoveel meer doe. HA! Dan zal ze wel op haar neus kijken als ze dit leest! WHAHAHAHAHA!!
Op school heb ik het goed, en het is snikheet in deze kamer nu... Terwijl een Indo-Duitse jongen naast mij alles in het Engels zit te vertalen wat ik nu schrijf, zitten nog meer mensen te vragen wat ik aan het doen ben...
Heb ik ook wat interessants te vertellen? Nee.
DOEI!
-Elise

8 opmerkingen:

Robrecht zei

Moet jij geen huiswerk maken?

tante dnies zei

Heb je "niks to zeggen" Elise???? Nou heeft mama misschien toch nog een beetje gelijk! Haha! Gezellige tjit-tjatter Elise wisenose! Groetjes van hier!

Elise zei

:P
nee ik moet geen huiswerk maken
en mama heft nooit gelijk!! (als ik er ben)

Gerard van Sonja zei

Het tijdperk van puber is definitief aangebroken. Geniet ervan

Unknown zei

Lieve Elise,

"Ik moet zeggen... Ik heb absoluut niks to zeggen."

We vinden dit een geweldige zin. Schrijf eens wat vaker!

Justine en Hypo

Unknown zei

Lieve Elise,

"niks to zeggen" is natuurlijk "niks te zeggen"...

Tikfout van mij!
Justine
19 mei 2010 21:05

stephanie zei

*zucht*

Puck zei

Een beetje late reaktie van oma:
Ik heb al jaren niks te zeggen!.
Maar ik doe het lekker toch.
Liefs van oma P.

En schrijf maar vaak "niks"op het blog.Dat vind ik ook leuk.
Doei.