vrijdag 28 mei 2010

Over werk, werk en werk

Het is nu een week geleden dat ik mijn vergunning heb gekregen (Yay!) en vanaf die dag heb ik dat elke dag tot vervelens toe met met iedereen gedeeld.

Zo ook de bouncer in de Tav. We kennen elkaar (ik kom er te vaak, zei Gabs. Maar wat weet zij nou), en van het één kwam het ander: diezelfde dag - gisteren, donderdag - was er een liefdadigheidsgala; ik ging er naartoe met Gabs, en hij (Paul) zou er werken, samen met zijn baas. Dus Paul suggereerde om met zijn baas (Trent) te praten die avond.
Dat is inmiddels gebeurd, na een kort gesprek (het was tenslotte een feest) heb ik Trent mijn telefoonnummer en email-adres gegeven. En volgend semester kan ik aan de slag! Yay!
Het is zelfs zo dat Trent mij heeft toegevoegd op FaceBook, dus dan is het wel duidelijk. En hij complimenteerde mij op mijn zwart/wit tux.

Een gala? Jawel, ten behoeve van liefdadigheid voor iets. Nu heb ik nog nooit zoveel 'fuck charity' gehoord op een avond, maar er is toch een kleine $5000,- opgestreken, en Gabs heeft mooi een fles witte wijn achterover gedrukt. Goed eten, goede champagne, goed doel (denk ik), afijn; tegen middernacht waren de eerste mensen alweer in hun onderbroek op het balkon aan het dansen. Ahhh, mensen met gevoel voor stijl.

Ook is er een nieuw theaterstuk volgend semester, en ik doe weer actief mee met de audities. Ik heb met enkele andere mensen van UDS gepraat hoe ik wat meer betrokken kan zijn, maar het blijkt dat UDS meer een hechte vriendenclub is, dus die cirkel moet ik nog zien te doorbreken.
Maar ik had nog een ander idee: waarom zou ik zelf niet een clubje oprichten (voor mensen met een lelijk gezicht, haha) en daarmee verder gaan? Ik kom hier eens dezer dagen nog op terug.

Verder komen de examens eraan. Druk druk, maar nu blijkt dat ik tijdens de examens nog een report in moet leveren, dus dat is dubbel werk, verdorie. Aan de andere kant is dat wel goed studie-materiaal.

Morgen een verjaardagsBBQ, die dag erna het EUROVISIE SONGFESTIVAL! Yay! Met zijn allen naar de kroeg, en ik zal het België en Nederland van harte en op een afstand toejuichen!

2 opmerkingen:

Peter zei

5 Alinea's partytime en drie regels studie. Dat lijkt me de juiste verhouding qua aandacht. Ik heb ergens zo'n déjà vû.....

Gefeliciteerd met je baan Robbo, en enjoy!

Puck zei

Okay, Rob, Aan den arbeid, nu. Yess!! Leuk lang verhaal. Wat het Songfestival betreft: Het Nederlandse aandeel......LAAT MAAR!!Veel succes met alles en groeten aan Gabs.Doei, oma P.