maandag 20 juli 2009

25.000

Na een jaar en twee weken zijn we de 25.000 "hits" gepasseerd met ons weblog; daarnaast nog eens meer dan 5.000 op het bouwblog dat we begin dit jaar gestart zijn - en dat zoals het er naar uitziet, binnenkort afgesloten gaat worden.

In die periode hebben we gemerkt dat er veel meer mensen ons blog volgen dan de directe familie en vrienden - sommigen hebben we via e-mail of gewoon omdat ze hier waren ontmoet; anderen zoals Koen en Ellen zijn inmiddels vrienden van ons geworden; van of over nog weer anderen horen we dat ze het gewoon leuk vinden om te lezen hoe het ons vergaat.

Dat vinden wij dan weer leuk en om er maar eens eentje uit te lichten: mevrouw Griet L., we hebben van Dolf begrepen dat u zo'n trouwe volger van onze belevenissen hier bent. Dank u wel!

Zo, en dan over naar de (wan-)orde van de dag: ze gaat me vermoorden als ik het op het weblog zet, maar volgens mij heeft Elise een vriendje. Na vandaag komt ze dus de deur niet meer uit. Het is volgens mij Matthew (maar het zou net zo goed Mitchell kunnen zijn, hou die twee maar eens uit elkaar) en vandaag zijn ze met Salomee gevieren bij deze heren thuis.

Stef en Denise zijn met Jos naar Seminyak geweest (shoppen) zodat de mannen van het huishouden (Flint, Mark, Peter) de zorg over Chica hadden - of was het andersom? In ieder geval betekende dat: strand. Een enorm luie dag dus.

En o ja: vannacht hebben we een wolkbreuk meegemaakt - gelukkig, want daardoor zijn er wat gaten in de tuin gevallen (grond onvoldoende aangestampt) die nu nog mooi kunnen worden gerepareerd en we blijken twee minieme lekkages van het dak te hebben, waarvoor hetzelfde geldt - het wordt morgen allemaal hersteld.

Laatste item: nee, we hebben geen last van die bomaanslagen behalve dan dat a) de Balinezen behoorlijk de pest in hebben, b) er heel veel politie is, vooral op plaatsen waar buitenlanders zijn staan ze met machinegeweren in de aanslag en c) de Australische regering al weer roept dat Ozzies weg moeten blijven. Lafaards.

In perspectief: 9 doden in 5 jaar tijd door terroristische aanslagen zijn er natuurlijk 7 teveel (die twee zelfmoord-idioten mis ik niet echt, nee) - maar in dit land sterven dagelijks (DAGELIJKS) 100 mensen in het verkeer. Ik bedoel maar....

4 opmerkingen:

Nonkel Miehieltje zei

Ha,

Als ik die kids zo zie realiseer ik me dat ik het toch altijd erg gezellig en leuk heb gevonden om met de hele familie een weekend ergens in een hutje op de hei te zitten. Of "gewoon" sinterklaas te vieren.
Je ziet gewoon dat als onze kinderen bij elkaar zijn hoeveel plezier ze hebben van en met elkaar!
Op deze foto zijn het welliswaar niet mijn eigen kinderen maar je begrijpt dat ik er toch ook erg trots op ben.

Hopelijk kunnen we dat weer een keer doen met zijn allen (MET Opa en Oma natuurlijk!)

Groetjes,

Miehieltje

Koen zei

25001

Liefs ....Ellen en Koen

Puck zei

Ik sluit mij bij de voor-vorige spreker aan.oma P

David en Jolanda zei

Gezellige boel!!!!!

Greetsss de Smullies