zaterdag 18 juli 2009

Kleine update

Even snel, wat er is gebeurt in de paar dagen dat ik terug in Perth ben voor het tweede semester van Uni (dus NIET "school" potdomme! Ik ben nu een grote mens, hoor!) officieel begint.

Er is een band opgericht waarin ik deel uitmaak. In het laatste uur vóór ik naar Bali ging voor vakantie zijn Sean, Yugo en ik op het idee gekomen om samen iets te gaan doen. We heten 'Savant': waarom? Omdat het in een woordenboek stond, en we wisten niks anders. En omdat de naam "shit shit shit" al bestond.
Sean speelt gitaar, Yugo zingt lead en doet bass, ik speel ook gitaar.
Sinds ik terug ben is er nog niks ondernomen, maar dat komt wel. Alles op zijn tijd.

Verder heeft de Black Swan Theatre Company wat acteerlessen op het programma staan. Samen met schrijven, regisseren en wat te doen/verwachten bij audities. 1 Keer in de week voor 10 weken lang. Yugo en ik doen er uiteraard aan mee. Misschien dat we dan wél een rol krijgen bij dat vermadelijke Drama Society... Het begint deze donderdag, maar ik moet me nog inschrijven. Zal je net zien dat ze in het weekend gesloten zijn, dus zal het maandag weer allemaal last-minute worden.

Oh ja: Uni begint maandag. Nieuwe vakken, nieuwe dingen. Ik heb laatst (persoonlijk, ja ja) met het hoofd van UWA's school of music gepraat over een vak waar ik aan mee ga doen (muziek, dûh) en dat is toch wel verdraaid leuk en interessant allemaal. Naast muziek ook een tweede unit psychologie, engels literatuur en tekenen.

Om het weer kan ik wel huilen: en het weer zelf doet gezellig mee. Net als in Nederland, koud en nat.

Gisteren uit geweest. Met Yugo, Sean, Luke, David en Rebecca. Schijnt dat we op een gegeven moment in de 'MelbourneBar' in een verjaardagsfeest zijn terechtgekomen van de vriend van de vriend van de oudste zus van Rebecca. Dus: Rebecca heeft nog 3 zussen. De oudste (allemaal eigenlijk maar kom. Rebecca niet voor alle duidelijkheid) heeft een vriend. Die heeft verschillende vrienden, waarvan er eentje die avond zijn verjaardag vierde. Kunt U nog volgen?

Dus met die hele meute (wij, zussen, vrienden, en andere vage kennissen) nog een paar andere tenten afgeweest en toen naar huis. Leuke meis....mensen.

En vanavond uit eten. Zal waarschijnlijk chinees zijn. En morgen de laatste dag voor scho... uni(!) weer begint.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé,jôh! Sorry, groot mens, gefeliciteerd met het behalen van je examens. Goed gedaan,hoor.Je valt weer precies met de neus in de boter, want het is meteen weer druk op school(sorry,op de Univ.)Heel veel leer- en ander plezier gewenst. Groetjes van oma Puck.

Peter zei

Kewl - maar jullie missen dus nog een drummer? Zullen we Elise op de post doen?

Veel succes natuurlijk maandag. Je weet het hè? Morgen vroeg naar bed, tandjes poetsen en een appel meenemen voor de meester.

Hans zei

Mooi,mooi,mooi.
Rebecca en haar zussen.Hoop ik.
En desondanks goede studieresultaten! Petje af. Je neef Jacky (Jay tegenwoordig) logeert hier een paar weken i.v.m. een vacantiebaantje. Zijn studieresultaten waren een ietsje minder dan die van jou. Mag ik hem zijn ijverige neef als voorbeeld stellen? Wat de meiden betreft is dat overigens niet nodig, dat lukt hem op eigen kracht redelijk.
Groetjes en veel succes in alle opzichten, Opa Hans

David en Jolanda zei

Hai Robrecht,

Wat laat maar alsnog van harte jongen, super!!
Heel veel succes met je studie (hard werken) en met de band!!!
(goede ontspanning)

Greetssss David, Jolanda en Aaron