vrijdag 6 augustus 2010

Er is er één (?) jarig.....

In de vertraging wegens mijn computer die nu definitief de geest heeft gegeven: Steffie was gisteren jarig! Ze vierde voor de 16e keer haar 29e verjaardag en dat is natuurlijk een feestje waard. Die hardnekkige weerstand tegen de klip van 30 jaar verdient applaus; nog even en Stef is de eerste moeder die jonger is dan haar zoon!


’s Morgens vierden we dat met een taart, die was gemaakt van een mengsel van chocolade (lekker) en beton (beetje zwaar op de maag). De dames zijn vervolgens naar de schoonheidssalon gegaan om van heel mooi nog mooier te laten maken. Zelfs van Elise wisten ze daar iets bijna menselijks te maken!


En ’s avonds uit eten met z’n allen. Leuk, maar ook een beetje triest want het is de laatste avond met Michiel, Cathelijne, Daan, Adriënne en Stijn – vanmorgen zijn ze naar Nusa Dua vertrokken om nog een weekje te luieren na alle expedities die ze hebben ondernomen de laatste weken.



Niet alleen Steffie is jarig vandaag – vandaar het vraagteken in de kop van dit stukje.......dus nu allemaal nog eens uit volle borst:

Sylvia, van harte!



En hoe is het ons vergaan sinds de laatste bijdrage van 26 juli? Druk met van alles en ik heb even last van een writer’s block – het lukt gewoon ff niet om stukjes te schrijven, even wachten maar en dan komt dat allemaal wel weer goed.

In ieder geval is het Sanur Festival weer begonnen, daar gaan we natuurlijk naar toe. En met Steffie’s verjaardagscadeautje (superklein fototoestel, 12,2 megapixels) kan ze nu ook weer makkelijk foto’s maken om het weblog op te luisteren.

De eerste voorbeelden daarvan zie je trouwens hier.

1 opmerking:

Puck zei

Zoals ik al gemailed heb: PF met Stefs verjaardag. Ik ben zeer trots op mijn mooie dochter en kleindochter. Wie Sylvia is, weet ik niet, maar ook PF. En Jos ziet er ook een beetje jarig uit op de foto.Is het nu weer rustig nu de logees weg zijn? En hoe is het met de hondjes? Tot schrijfs maar weer, P