zondag 6 december 2009

Ik ben over!


Ik mag al naar groep 2 van de Grote School, daar ik gisteren de uitslag van groep 1 heb binnen gekregen, en die waren goed genoeg om over te gaan.

Alle punten over het algemeen rond de 65%, niet echt heel slecht, maar ik had wel wat beter verwacht. Nou ja.

Wat staat er volgend jaar op het programma? Ik wilde mij toch echt gaan focussen op de theatrale richting; echter, als ik dit vertel tegen eender wie, kijken ze mij aan alsof mijn neus in de fik staat. Wat is nu het geval? Ik kan kiezen voor een Bachelor of English, want binnen die faculteit zijn bepaalde units die te maken hebben met theater en dergelijke. Als ik dan voor die units zou kiezen, zou alles goed komen.

Verder ben ik uiteraard een goed student, dus ik pak er ook nog een Bachelor of Psychology bij. 2 keer zoveel werk, maar ook 2 keer zoveel mogelijkheden.

Verder ga ik zo snel mogelijk werk van mijn werk maken. Ik heb alle papieren die ik nodig heb voor mijn beveiligingslicensie, dus moet ik daar nog bij het politie-hoofdkwartier mee rondzwaaien om mijn vergunning te krijgen (eindelijk, na 4 maanden. Verrekte ambtenaren). En dan kan ik aan de slag.

En nu zit ik nog hier. Lekker vakantie vieren. Beetje luieren, beetje niks doen. Vandaag naar de bioscoop met een paar mensen, voor de 2de keer. Oh ja? Ja. De eerste keer ging niet door, omdat ik onderweg er naartoe ziek was geworden en ben ik maar thuis afgezet. Dus nu, poging nummer 2.

1 opmerking:

Puck zei

He.he,ik ben er weer bij.Eerst een reaktie voor Robrecht. Wat vreselijk fijn dat je naar het 2e jaar mag en watzijn we trots op jou. Niet alleen vanwege de resultaten, maar ook je houding en inzet m.b.t. je studie en ook t.o.v.de samenleving en maatschappij.Prima,hoor!Proficiat ermee.Geniet maar van alles.Oma Puck.