zondag 18 april 2010

Elise en Stef 2 weken op familie en vriendenbezoek in NL/B. (best van onder naar boven bekijken, sorry)

We hebben genoten van onze trip samen. Maar Robrecht en Peter hebben we wel gemist hierbij.





Peter, deze foto hebben we speciaal voor jou gemaakt. Ben je nou niet blij??


Ok, wie geniet hier het meest??



Hoort ook bij de familie; door elkaar praten onder begeleiding van een gitaar....keigezellig!



Euhhhhhhh......


Paasgourmet met de familie bij Michiel thuis.


Tja, wat zal ik zeggen...?

Je bent 13 en 14 jaar en je moeders zijn alleen maar aan het kwetteren, wat doe je dan......?

Ook uniek. Ans op de foto zonder glas in haar hand ;-). Hihi. Bedankt meiden, het is altijd quality time met jullie ! X

Unieke foto. Shirley in de keuken aan het koken......Elise en ik voelde ons wel heel speciaal. 't Was heerlijk, meid. Bedankt!

Deze foto koester ik. Vriendinnen met een meer dan overvolle agenda die gewoon voor mij tijd hebben gemaakt voor een gezellige lunch in Turnhout. Ik heb ontzettend genoten!

Geweldige brillen, toch? Wie had gedacht dat ik in Belgie nog voor iets zou moeten afdingen?

Lekker ouderwets gekeuveld met vriendinnen en zus uit Turnhout onder begeleiding van (ongeveer) een fantastisch glaasje cava en lekkere tapas.

Heerlijke asperges gegeten en weer veel gelachen bij "stoze biefmoeder" Helma ;-).

Sterke verhalen van Elise met een paar hockey-vriendinnen.

Elise gezellig aan de Vlaamse fritten met haar oude hockeyteam in Oud-Turnhout.


Gezellig bij broer en schoonzus in hun voor ons "nieuwe huis" waar ze inmiddels al ruim een jaar wonen en zelfs al prachtig verbouwd is.


2 Nichtjes herenigd.

3 opmerkingen:

David en Jolanda zei

Ziet er allemaal gezellig uit!!!
Was weer leuk om jullie gezien te hebben!!!
En paps, mams en Elise van harte met Robrecht!! Alweer 20 jaar!!!!

Greetsss David en Jojo XX

Puck zei

Waar is mijn eerdere reaktie gebleven? Gestrand in de aswolk!
Het was bere-gezellig met Stef en Elise hier. En ja, het is alweer 20 jaar geleden dat wij opa en oma werden, en Stef en Peter mama en papa.Wij feliciteren hen beiden en onszelf daar van harte mee. Het feestverreken natuurlijk ook.
Robrecht proficiat en Proooooooost!!
Groetjes en een big hug van Dolf en Puck.

Shirley zei

hé, ik vond het ook fantastisch jullie bij ons te hebben!!
Fijn dat jullie allebei een heerlijke tijd hebben gehad in den Bels en in Holland.
Lieverds,
tot september
Shirley
X