donderdag 15 april 2010

kleine update

Even vlug tussendoor.

Ben druk bezig om mijn lab report af te werken: over empathie en hoe dit wordt beïnvloed in mensen. Hoeft maandag pas af, maar ik wil het voor zaterdag af hebben, omdat er dan een toga-party is, en om met een kater zoiets af te werken is niet zo fijn.

En ik kreeg net te horen dat ik ook ben uitgenodigt voor een pyjama party voor morgen. Als ik flink doorwerk heb ik dat verslag morgen af, en is alles goed. Alleen wat correlaties doorvoeren, uitleg erbij, en klaar komt Kees.

Ik heb nog andere dingen te doen, namelijk een laboratorium verslag van Statistiek (die op de een of andere manier ook van belang is in de psychologie) en over 2 weken moet ik een "draft" inleveren voor creative writing. 2000 woorden, een eitje.

Tot zover Unie. Verder is alles (nog steeds) okee. Ik heb vanwege het werk wel Gabriela voor een heeeeeeeeeele week niet kunnen zien. Maar morgen gaan we weer samen... eh... studeren.

Ze is trouwens (helaas) gezakt voor haar rij-examen een paar weken terug. Wisten jullie trouwens dat het hier in Australia ruim twee en een half jaar duurt voor je eindelijk je rijbewijs krijgt? Daar blijft het niet bij een paar lessen en een examen, nee; 6 maanden nog onder toezicht rijden met een minimum van 25 uur, dan nog een 'hazard perception' test, daarna twee jaar (zonder toezicht) met P's rijden - waar P staat voor Pupil - en DAN krijg je pas je echte rijbewijs. Lang leve bureaucratie.

Nu, ik ben ondertussen ook druk bezig om mijn muziek flink uit te breiden. Ik ben sinds kort een vaste klant bij JB hi-fi waar ik CD's koop. Voor de kenners, ik heb nu flink wat meer muziek van:Blur, Death Cab for Cutie, Disturbed, Dragonforce, Foo Fighters, Goo Goo Dolls, Nirvana, the Offspring, Radiohead, Rage Against the Machine, the Strokes en the White Stripes.
Maar er zijn nog veel meer CD's, en de meeste zijn niet eens zo heel duur.

Het weer is van de een op de andere dag omgeslagen. Een paar dagen terug was het nog warm en zonnig, nu is het kil, regen en harde wind. En dat laatste komt niet door mij.

En nog maar vier nachtjes slapen.

2 opmerkingen:

Puck zei

Nou, je hebt het wel druk,druk,druk.Je komt handen en voeten (en een hoofd ) te kort als ik het zo lees.Goed dat je prioriteiten kan stellen. Verder snapt oma er niet veel van.Komend weekend zit je weer vol feestjes.En maandag a.s. is er ook iets.Wat ook alweer? Ik kan mij herinneren dat er iets was op de 19e april.Nou ja, ik kom er wel weer op.Intussen veel sterkte en succes met alles. Groetjes van opa en oma.

Peter zei

Ik ben wel geïnteresseerd in dat lab report Rob!

En in fotoos van die feestjes natuurlijk maar dat is weer een heel ander verhaal.

En nog maar vier nachtjes slapen inderdaad, tot de nieuwe voordeur....