zondag 25 april 2010

Verjaardagsfeestje

*** It's my birthday ***
*** No one here day ***
*** Very strange day ***
*** I think of you day ***
*** Go outside day ***
*** Sit in the park day ***
*** Watch the sky day ***
*** What a pathetic day ***
*** I dont like this day ***
*** it makes me feel too small ***
*** I dont like these days ***
*** They make me feel so small***
('birthday' - Blur)

Waar blijft de tijd? Die ene dag in het jaar waar je als kind een week niet van kon slapen; die ene dag waar de hele wereld om de jarige job draaide, en waar kadootjes en slagroomtaart de dag vulden.
Nu is het helaas een dag als alle anderen, met als enig verschil dat eens per jaar Hein de Maagere aan het raam komt kloppen en lachend zijn knokige duim opsteekt.

Zo ook afgelopen maandag: een lab report ingeleverd, rekeningen betaald en boodschappen gedaan. Wel die dag naast Gabriela wakker geworden, die mij heeft getrakteerd op twee zakken Australische drop, een fles Baileys en haarzelf. Ik voelde me toen stiekem toch wel een beetje jarig.

En gelukkig bleef het daar niet bij, want deze vrijdag was het FEEST! Met een paar vrienden de stad ingegaan en de volgende ochtend werd ik wakker met een kater en een roze haarband op mijn hoofd.

Maar het hoogtepunt van die avond was toch wel heel zeker: De vrolijke pizza-burger! Eigenlijk een fusie tussen de vrolijke pizza en de pizza-burger, en ik moet zeggen: het was helemaal niet slecht. Maar 1 vrolijke pizza-burger was meer dan genoeg voor vier personen. Hopelijk spreken de foto's voor zich.







5 opmerkingen:

stephanie zei

Ziet er gezellig uit, hoor! Zelfs die pizzaburger ziet er euh....apart...euh uit.

Peter zei

Goed werk Rob, je lab report op tijd. Gefeliciteerd! ;-D

En die vrolijke pizzaburger.....Hildo zal trots op je zijn!

Puck zei

Leuk feestje, en leuke mensen zo te zien.
Prima zo.Groetjes, oma P.

Puck zei

Ik wou dat ik weer 20 was!
Oma P

Hans zei

Waarom voel ik me nu opeens zo oud...
Twee kleinkinderen alweer twintig.
Maar evengoed van harte gefeliciteerd van je opa hans