maandag 12 april 2010

Ze zijn weer thuis….


Vannacht om kwart over twaalf kwamen Steffie en Elise aan op Ngurah Rai.  Eindelijk. Twee weken die wel een half jaar leken te duren.

Naar ik begrijp is de reis goed verlopen, hoewel de KLM-definitie van “rechtstreeks naar Bali” in hun geval betekende dat er in Kuala Lumpur een tussenstop was en er in Jakarta overgestapt moest worden in een vliegtuig van Garuda.

 Om kwart voor één thuis, hebben we tot vier uur op het terras zitten praten. Behalve Elise en Hans, die wat eerder afhaakten dan, en de honden die zich bezig hielden met het blaffen naar andere honden in de buurt.

De samenvatting: ze hebben het leuk gehad en erg druk. Fijn om veel mensen weer te zien, spijt dat het niet van gekomen is om anderen óók te zien vanwege de vele afspraken. En fijn om weer thuis te zijn, ook al is het nu dan toch wel weer even wennen aan de warmte.

De dames slapen nu (half 11) nog; zodra ze bij kennis zijn ga ik ze vragen om even een stukje op het blog te zetten.

2 opmerkingen:

David en Jolanda zei

Haihai,

Fijn dat de reis goed verlopen was en dat ze weer veilig op Bali zitten!!
Het was weer kei leuk om hun weer te zien, zagen er allebei goed uit!!
En wat is Elise groot geworden!!!
We hadden ook een gezellige avond!!

Groetjessss David en Jolanda XX

paul zei

Beste mensen,
Ik vond toevallig jullie blog,
mijn partner is ook van Bali maar woont al bijna 10 jaar bij mij in België. Wij gaan ook bijna jaarlijks naar Bali op vakantie (in Sanur), en bezoeken dan de vrienden, familie van mijn partner, en genieten van het mooie eiland. Ik heb een vraagje: hoe komt het dat jullie in Bali wonen? Heb je daar een zaak, werk, familie... of een andere reden? Niet dat ik het echt wil weten maar het is wel leuk om het te horen. Een van mijn sites over Bali is: www.bali-online.be
Groetjes
Paul