vrijdag 14 augustus 2009

Poopdeck Party Part 1

Wat dan? Waar?
Helaas helaas, de internetverbinding van mijn provider ligt eraf doorheen heel de staat, en is maandag pas 'up and running'. Dus gebruik ik nu de verbinding op campus, die niet de snelste is. Dus zullen de foto's moeten wachten tot maandag. Sorry.

Dan pak ik nu even de kans om het verbale gedeelte te doen: De poopdeck party is een feest in the tav (de kroeg op campus), met een piratenthema. De foto's (die er nog niet zijn) zouden voor zichzelf moeten spreken.

Maar het was op een donderdag, dus eerst acteerlessen. een klein probleem was wel dat die om 9 uur afgelopen zijn, en het feest begon om 8. Dus ik (Yugo deed niet mee; hij ging rechtstreeks naar the tav) in piratenoutfit Shakespeare promoten.

Daarna op naar het feest waar iedereen het leuk had. Ik ga niet alles vertellen; minderjarigen kunnen tegenwoordig ook lezen. Laten we het erop houden dat mensen ook kanten hebben die ze niet altijd laten zien op het eerste gezicht.
(Interesse? Ga dan NU naar Skype(tm) en voeg mij (arjubrecht) toe aan je vrienden! Terms, fees and conditions apply)

en nu... tja... hier zit ik achter de laptop met een kater, mezelf om de oren watsend omdat ik toch meer aan drank heb uitgegeven dan zou moeten.

En daarmee een mooie brug gemaakt naar werk: nee ik heb nog niks, maar tijdens dat feest heb ik 3 crowd controllers gesproken en om info gevraagd waar zij precies hun security license hebben gekregen. Zo ben ik tenminste weer een klein maar zekere stap verder. Ik houd jullie op de hoogte.

P.S.
kleine opmerking: ik heb, meerdere malen zelfs, gemerkt dat wanneer ik iets op het blog zet, de woorden "ik" en "mij" ongemakkelijk vaak voorkomen. Excuses hiervoor. Robrecht is ook maar een mens...

P.P.S
trivia:
1 op 2 australiërs heeft overgewicht.
Australische mannen zijn de slechtste partners ter wereld.
1 op 3 australische vrouwen blijft liever single dan te trouwen met een australiër.
Desalniettemin zijn australiërs een van de meest open, gastvrije en vriendelijke mensen ter wereld.

3 opmerkingen:

Puck zei

Leuke update,Robrecht. Zo kunnen we jou een beetje in de smiezen houden en houden we het lijntje warm.Zo te lezen heb je plezier in wat je doet en dat is belangrijk.Schrijf maar veel over ïk"en "mij"en ook over Robrecht. Dat vinden wij leuk. Trouwens: hoe weet jij dat Aussies de slechtste partners ter wereld zijn? En... australische vrouwen zijn zeer geemancipeerd dus.Klopt!Nou, de groetjes! Oma P

Peter zei

Australische vrouwen....dat zijn toch van die übervette kerels met tattoos en een matje in hun nek?

Maar: mooi om te lezen dat het goed met je gaat. Ik ben benieuwd naar de foto's, desnoods zetten we wel een 18+ filter op de site.

O ja, nog een triviaal vraagje, niet helemaal terzake doend maar ik stel 'm toch maar: hoe gaat het eigenlijk met je............studie?
;-P

EEEEELISE! zei

HIHIHIHIHI!!!!!!!!