zondag 16 augustus 2009

Poopdeck Party Part 2


Een tafereel buiten...


...en binnen. Het is natuurlijk onvermijdelijk: er werd "Pirates of the Caribbean 3" gedraaid.


Seone (zeg maar Shaun) die zich al vroeg erg happy voelde, en zijn vriendin.


Drink up, me hearties, yoho!


AARRRGG!! I'm Yugo, with the most yellow bandana across the seven seas, ye scurvy scallywags!


Eh...dinges... en Mac. Net ontmoet, en wilden per se op de foto. Bij deze dan.


Oh ja. Ailee en Sara, op zich twee leuke meiden; en David, die voor de nodige censuur zorgt. Shiver me timbers...


Aahh... het vult mijn piratenhart met trots om enkelen van de dappere 'crew of miscreants' te zien, die het toch maar tot diep in de nacht vol wisten te houden: David, Ailish, what's-her-face, Luke, Rosie en Yugo.


Nou, nog een laatste foto dan, voor we gaan...


...en yours truly. Ja, je ziet het goed: een roze bandana, omdat-ie goed past bij mijn roze onderbroek. Aye matey!

2 opmerkingen:

Peter zei

Woorden schieten tekort. Ik heb tranen in mijn ogen. Is het trots? Is het wanhoop? Is het schaamte? Is het afgunst? Is het de verse sambal van Steffie? Of die roze bandana?

Aye...bras de kluivert vol in de bezaan, kielhaal de lichtmatrozen te loevert en slacht een oorlam! Maar dat laatste hebben jullie al flink gedaan, zo te zien........

Oma Puck zei

Ik denk dat ik hier te oud voor ben. Kan het niet meer volgen. Zo te zien hebben ze het leuk op zo'n feest.Als je maar braaf blijft Robrecht.Groetjes van oma P.