zondag 12 oktober 2008

Un message van saya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, ik ben nu al viertalig :-) :-) :-)!!! Ik spreek een beetje Française, een beetje Bahasa Indonesia, heel erg goed English en natuurlijk Nederlands.

Ik heb helaas niet veel te vertellen maar ik zal m’n best doen, als eerste wil ik zeggen dat Adriënne op zaterdag en vrijdag om 03:30 kan bellen als ze dat wil en in de weekenden natuurlijk wanneer ze wil (natuurlijk wel rekening mee houden dat het hier 6 uur later is dan in België, heb je mijn message op MSN trouwens al gelezen????)!

Elke keer als ik ga zwemmen komt er een duif uit het zwembad drinken en dan probeer ik er zo langzaam mogelijk naar toe te komen maar elke keer vliegtie weer weg dus “what’s the use????”.

Op school gaat het heel goed ondanks dat ik om halfzes opsta en dat ik elke dag ga liggen als ik van school thuiskom omdat ik zo moe ben. Maandag wordt mijn favoriete dag want dan gaan we shoppen!!!!!(in de Discovery Mall)!!!!!

Robbie zit nog steeds op Sumatera en komt woensdag al weer terug:-( :-( :-( waaraan je aan de smileys al kan dat ik dat helemaal niet leuk vind…denk ik… Nou…nu heb ik toch nog wat geschreven hè???

xox Elise

Geen opmerkingen: