vrijdag 10 oktober 2008

SMS verkeer tussen een 18-jarige op Sumatra en zijn bezorgde vader

Robrecht (R): 2 nieuwtjes. Ze hebben hier een drumstel (yes!) en ik heb toestemming van de kepala desa om met zijn dochter te trouwen.

Peter (P): Gefeliciteerd met het drumstel en alleen trouwen als ze steenrijk is. En geen besnijdenis.

R: Nou...ze is spuuglelijk. Maar het is wel leuk om van buleh naar “pery andsome” te gaan. Een moslim mag trouwens 4 vrouwen hebben ☺☺☺☺

P:Dat is ook 4 keer veel te veel schoenen. Kijk toch uit jongen.

R: Ik moet morgen basketballen. Met dames. Tegen dames. Overal dames.

P: Het is de gewoonte om na afloop gezamenlijk te douchen. Neem je fotoos? En nee, ik ben helemaal niet jaloers.

R: Ik zal het fototoestel meenemen. Dan kan je toch nog een beetje meegenieten. Er is trouwens geen douche. Met z’n allen in de kali.

P: Ik kijk er naar uit! je moeder net iets minder...

1 opmerking:

Anoniem zei

Goed zo, Robrecht!
Maak je vader maar flink jaloers. Die ligt voorlopig nog even met een paar dames in de clinsh.
Ja, dan moet hij ook maar niet hun autos in de prak rijden.
Dus, Pak Gundul, voortaan djalan pelan-pelan dan hati-hati.
Yang terhormat,
ibu Puck.