woensdag 19 november 2008

Even snel

Het is woensdagochtend en om een uur of 11 gaan we tante Nelly en Yoke ophalen in hun hotel hier vlakbij.

Gisteravond zijn ze blijkbaar al langsgeweest bij ons maar wij waren naar de nieuwe James Bond film in de bioscoop. Ze hebben een briefje achtergelaten, maar we gaan ze gauw zien.
Nyoman is weer lumpia's aan het maken en ik ga kijken of ik straks een appeltaart kan bakken alhoewel we nog spekkoek, kue mangkok e.d. hebben. Kue genoeg!
Volgende week komt Upe. Dat betekent dat we bijna tot aan onze reis naar Belgiƫ bezoek hebben. Ik vind nie erg!

Peter is op dit moment nog even terug naar een van de stukken grond die we gisteren hebben bekeken, ook om de omgeving een beetje te verkennen.
Zaten ook weer leuke stukken bij. We gaan het weer zien. Op dit moment reken ik nergens meer op.

Dus, ik ga nu snel even douchen en dan een taxi regelen voor tante en nicht om ze op te halen want ik vrees dat onze Toyota veel te hoog is voor tante Nelly. Voor mij is het al een geklim om erin te stappen!
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: