zaterdag 18 april 2009

Dom.....

Sommigen weten misschien nog dat ik me een paar jaar geleden vergist had met de datum waarop ons gezinnetje met vakantie naar Tunesie zou vertrekken? Dat wil zeggen: ik had de datum wel goed, maar dacht dat die datum op een woensdag zou vallen en dat bleek een dinsdag te zijn - en daar kwam ik dinsdagavond, dus te laat, achter.

Sindsdien wordt ik gepest, iedere keer als er een vliegreis dreigt. "Let je op de datum?" "Check je de tijd nog even?" Enzovoort.

Vandaag moet ik om 8 uur vliegen, dus om uiterlijk half zes van huis. Het is nu zes uur en ik zit nog vrolijk te typen, m'n koffer is nog niet ingepakt en Steffie wordt langzamerhand zenuwachtig. Wat zij niet weet, is dat ik me weer vergist heb - ik vlieg pas morgen. Ik ben benieuwd naar haar reactie, straks. Eerst nog even laten zweten....

4 opmerkingen:

stephanie zei

Wat moet ik hier nu op zeggen?
Ik vond 'm al zo rustig toen zijn nieuwe netbook maar niet werd gebracht op de afgesproken tijd terwijl hij eigenlijk al moest vertrekken.
Oke, oke hij had me........
Wacht maar.....
Stef

Hans zei

Rotzak zou je moeder zeggen.

Puck zei

Ach, het zal de leeftijd wel zijn......misschien wordt het tijd voor een secretaresse.
Ik zie Stef nog niet in die rol.
Tot gauw, Puck

Anoniem zei

gemeen he papa?
Elise, op school