maandag 6 april 2009

Soms zit het mee......

....en soms zit het tegen. het laatste was bij ons het geval -net als bij Robrecht - aan het ICT front. Het logic board van mijn geliefde 1,5 jaar oude Apple MacBook heeft het begeven. Gelukkig wel regelmatig een back up gemaakt, maar toch....twee weken foto's, e-mail etc. zijn op het moment niet meer terug te halen, een reparatie is duur en de vraag is dan nog of die twee weken kunnen worden gerecupereerd. Daar zat ook twee weken cursusontwikkeling bij dus echt gelukkig ben ik er niet mee.....

Inmiddels hebben we een iMac gekocht om voorlopig in ieder geval verder te kunnen - en die iMac was er toch gekomen, voor Stef en om als muziek-centrum in het nieuwe huis te dienen dus dat is het minste probleem. Eric neemt de Powerbook mee naar Nederland, hopelijk is-ie gerepareerd als ik daar over een paar weken weer ben.

Verder is de afgelopen week weer een aaneenschakeling geweest van hilarische en minder fijne maar toch ook weer lachwekkende evenementen. Morgen komt en een verslag van want dan heb ik even de tijd -nu niet, we gaan met z'n allen naar muziek luisteren en eten in LaPau. Het is gezellig met Eric en Cathleen erbij; ik vrees dat het vanavond dus weer laat wordt.

Geen opmerkingen: