donderdag 23 april 2009

Iets anders

...voor de verandering, om de bezoekers van onze blog aan het lijntje te houden, zelfs als ze niet meer de moeite nemen om te reageren :-p :-P :-P :-P

Dat was maar een grapje.

Wie zei dat computerspelletjes slecht waren? Ik stuitte enkele momenten geleden op twee soundtracks van het wii-spel 'Legend of Zelda: twilight princess', en ik moet zeggen dat de muziek niet slecht was. Integendeel. With thanks to the piano-player Nunquam.

http://www.youtube.com/watch?v=GkNudeNYnCM
http://www.youtube.com/watch?v=v3fBRnyKQrA&feature=related

Een ander nieuwtje: Ik heb mijn theorie voor security services ingeleverd. Nu is het afwachten, het wordt op het moment gecorrigeerd door mensen in het hoofdkwartier in Melbourne (want de firma is nationaal, weet ik sinds kort. COOL!).
En ik wacht ook op het telefoontje met de datum wanneer de praktijk trainingen beginnen...

Nog iets anders: deze vrijdag wordt er een feest georganiseerd door de SABAS (Sausage And Bun Appreciation Society). Ik ben er geen lid van, maar iedereen mag komen gelukkig. Oh ja, het is de DressToGetLaid Party (Masks mandatory).

Even kijken wat ik aan zal trekken.

Weer iets anders: Gitaar spelen gaat steeds beter. Ik heb een nieuw persoon die ik probeer na te spelen: Ingwie Malmgreen.
Lukt al een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje...

Verder: Ach...studies gaan wel...vrienden blijven vriendelijk...australiers blijven australisch...het leven gaat van dag tot dag...Ik mis Bali wel een beetje...maar kom.

Genoeg over mij.

5 opmerkingen:

Michiel zei

Ha Ro,
wat wordt er precies met "Sausage" en met "Bun" bedoeld?

Dress to get Laid?
Je kan altijd een jurk van je Pa lenen.

Nu ben ik wel een beetje bezorgd...

Geintje, veel Plezier!

Nonkel Miehiel

stephanie zei

Je mammie zegt "Waaaaaaaaaat!!!!???"
Ik wil het niet horen, ik wil het niet horen, ik wil het niet horen...........

Wacht, ik kom eraan, hoor!

Denk je wel aan je studie, jongen?
En groenten? eet je ook groenten? En doe een jas aan als je naar buiten gaat, want de winter begint langzamerhand daar. En komen misschien de ouders van Yugo jullie halen van dat feestje? Krijg je ook frietjes of moet je eerst thuis eten? Doe je ook een frisse pyama aan als je naar dat slaapfeestje gaat? Meisjes en jongens toch apart he? Oh, als je vader dit hoort, het is maar goed dat ik zo ruimdenkend ben en het allemaal wel in de gaten heb......

Anoniem zei

Ha Steph,

Hij is wakker, ik heb goed geslapen maar een beetje kort zegt hij, dus al die goede voornemens.... @Robrecht, ik heb het hem laten lezen (jouw stuk) en je vader stond een beetje vreemd te kijken, zovan ben ik dat?

Gr. Joost 07.24

Peter zei

Jongen toch.

Zoals je mammie al zei: denk aan je groenten, ga de volgende keer toch maar naar de Salad and Bean Appreciation Society en naar een SitAndStudyHard Party (Books Mandatory). Veel koud douchen, vroeg naar bed en vroeg weer op. Rust, Reinheid, Regelmaat: een jonge knaap als jij heeft daar gewis baat bij!

En verder kan Ingwie Malmgreen natuurlijk niet in de schaduw staan van een Eddy Christiani, een Pisuisse, een Jo met de Banjo, een Salvera's, een Louis Davids, een Heikrekels.....luister nu toch een naar deze Echte Muziek, je zult er paf van staan!

*paf*

Kijk, dat bedoel ik dus.

O ja: en luister nooit naar de raad van tante Michiel - een blik op haar foto en je weet waarom.

Puck zei

Jongens,jongens, hou je een beetje in. Hij is pas negentien. Toen ik jong was.........
Nou ja,als zijn haar maar goed zit en zijn tandjes gepoetst zijn. Oma zit nergens over in ,hoor.
Knuffel voor allemaal.