zaterdag 18 april 2009

Eindelijk

Het is er! Wat is er?
Internet! (maniakale lach)
En wat het nog leuker maakt, ik heb het helemaal zelf geregeld. Er bleken namelijk allerlei dingen mis te zijn, dus ik heb de custumor service gebeld, een e-mail gestuurd, en gechat (wat tegenwoordig ook kan). Niks hielp, dus heb ik het heft zelf in handen genomen, en dan gaat alles ineens op rolletjes.
Zo zie je maar weer, your life is in your own grasp, bunch o'fruitcakes; otherwise it ain't your life. Zoals mijn filosofie Tutor eens zei.
Nu kan ik ook weer skypen met de mensen die willen. Laat maar iets weten =)

Nu, foto's van het huis uploaden dan maar. Even zien hoe dat gaat.

5 opmerkingen:

Peter zei

Gefeliciteerd Rob! Met je zelf geregelde Internet (je moeder is ook kei-trots!) en ook vast met je verjaardag morgen - ik duik over een paar uur het vliegtuig in maar ga zeker proberen je nog ff te spreken ook. Waarschijnlijk Skypes-gewijs vanf m'n nieuwe (HP, geen Mac; snik) netbookje in Oud-Turnhout.

En we zijn natuurlijk heel, heel erg benieuwd naar de picaas van je nieuwe huis!

Puck zei

Halleluyah! Knap gedaan,Arie.Met de complimenten van je oma.Wees maar trots op jezelf.Wij waren het al.En...take your life in your own hands,and keep it that way. Morgen ga ik je uitgebreid en innig feliciteren.Skypen kunnen we hier niet, jammer genoeg.Tot dan,doei,oma.

Hans zei

Goed gedaan jochie om met Rijk de Gooier te spreken.En alvast van harte gefeliciteerd met je negentiende verjaardag mede namens je nicht Desiree die in Den Bosch gaat studeren. International Business and Languages om precies te zijn. Mijn kleinkinderen verspreiden zich over de hele wereld.En daar moet ik dan achteraan hollen. 't Is me wat.
Groetjes van je Opa Hans

Madesafli zei

Hey Ro! Eindelijk weer online! Prettig! Proficiat met je verjaardag van ons alle keusjes! Maak er een leuke dag van en tot skyps, he? Dikke knuffel van ons!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

hoi rob! ik heb mezelf bijna opgegeten vanwege die fruitcakes text...
nou doei!
elise