woensdag 22 april 2009

Oke dan....

Het is nu Woensdag laat in de middag. Peter is al 3 dagen weg en ik probeer al middagen en nachtenlang foto's op het log te zetten.
Sorry, ik heb veel foto's van de vorderingen van de bouw maar het wil niet lukken. Het is vast iets heel simpels maar mijn simpele brein kan er geen vinger achter krijgen. Ik zal blijven proberen.

Het is heel stil in huis.
Na een redelijke periode mensen in huis is het wel wennen als dan iedereen weg is. Heel af en toe vind ik dat niet erg.

Vanmorgen was ik te vroeg op het strand om mijn nagels te laten doen.
"Mijn" meisjes waren er nog niet en toen ik koffie wilde gaan drinken moest ik lang wachten want het apparaat moest eerst warm worden.
Heerlijk was dat, toch. Ik heb alles op gang zien komen. Leuk is dat.
's Morgens zijn de golven ook een stuk hoger en vroege fanatieke surfers hebben daar ruimschoots gebruik van gemaakt.
Het waren er maar 2 maar duidelijk zeer ervaren. Ook omdat het daar eigenlijk te gevaarlijk is voor surfers vanwege de riffen.
Toen naar huis om te studeren want zoals gewoonlijk heb ik daar tot op het laatste moment mee gewacht. Morgen heb ik weer les. Peter mist 2 lessen, misschien is dat wel genoeg om hem in te halen qua niveau. DUUUUUH!

Elise gaat volgende week Donderdag met haar eerste les drummen hier beginnen en ik heb een uitnodiging om volgende week naar een "feestje" van het Nederlands Consulaat te gaan samen met Jos.
Mijn mooiste schoenen mogen uit de kast.
Ben zeer benieuwd wie we daar allemaal gaan tegenkomen, het schijnt dat daar ook Nederlandse politici aanwezig zullen zijn.
Ik hoop op bitterballen en haring maar dat zal wel niet.

A.s. zondag naar Legian naar de Zanzibar voor een borrelmiddag met wat vrienden aan het strand met een schijnbaar leuke jembeesession en vuurdansen.

Ik denk dat ik mijn tijd wel door kom.

Maar het is toch leuker met Peter erbij....

3 opmerkingen:

Peter zei

Laat dat nou aan deze kant van de wereld net zo zijn! Het trainen is heel erg leuk, morgenavond na de training ga ik naar Joost en Ria - hardstikke tof, maar zonder jou.. *snik* :-(

Doe je groetjes aan de kleine drum-trol en aan Nyoman?

xxx

Anoniem zei

We eten asperges traditionel!!

Anoniem zei

Nu ik Robrechts stuk gelezen heb, zeg ik: zo moeder zo zoon. Als de baas van huis is......
PARTY-TIME!!!
Nou ja, het komt goed.
Groetjes,oma.