woensdag 11 februari 2009

Dag -10

Vandaag was het de eerste dag van de Orientation week (10 dagen) op de unie.

HET WAS HELEMAAL TE GEK!!

Veel speeches (ook onder de vorm van lectures, was wel cool) over wat te doen en laten als internationale student. Hartstikke aardige mensen, met een paradijselijke locatie (op de achtergrond zie je de zee :-) ).


Ik kan niet wachten tot de lessen écht beginnen. Maar morgen moet ik nog mijn vakken kiezen (units, in engels; weet ik veel hoe dat heet in het nederlands), en vanavond ga ik met nieuwe vriendjes en vriendinnetjes naar het Terrazza (?) iets drinken om te socializen. Morgenavond ga ik met ze shoppen, dus ik heb al genoeg te doen.
Deze week (alleen morgen dus, vrijdag vrij) de administratie; Volgende week staat vol met activiteiten op de Uni; De week daarna begint het echt.

HET WORDT HELEMAAL TE GEK!!!!

P.S.
Oh ja, ik kan ook al alleen met de bus reizen. Maar ik pak in de nabije toekomst toch maar de fiets. Veel betrouwbaarder.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Robrecht, geweldig dat je zo enthousiast bent. erg leuk dat alles zo positief uitpakt. Hopelijk blijft dat zo. Een heel erg groot pluspunt is dat je goed met de mensen kan opschieten.Oma wordt er zelf enthousiast van. En volgende week aan de slag.Veel sukses.Doei! Oma.

Anoniem zei

Zozo die locatie ziet er wel erg goed uit!!!
Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed verloopt!!
Geniet nog van je vrije tijd en volgende week heel veel succes!!!
We kunnen niet wachten op je volgende verhaal!!!

Liefs David, Jolanda en de doggies xxx

Peter zei

Hoi Rob,

Wat een ellendige plek....mijn medelijden met je neemt ongekende proporties aan. Moet je dáár nou al die jaren blijven? Wat heb je jezelf aangedaan..

Eet je wel voldoende fruit jongen? En ga je op tijd naar bed? Doe je je jas dicht als je naar buiten gaat?

O ja: en die hoofdpijn morgenochtend.....tja....

Sterkte dan maar?

;-D