maandag 9 februari 2009

...En ik ben er!

Hiermee de eerste brief aan jullie, 5 minuten na mijn aankomst.

Het is hier (nu al) hartstikke gezellig. De reis verliep voorspoedig, En Australiërs zijn echt ontzettend leuke mensen. Een voorbeeld: In het vliegtuig liep een vent (uiteraard met tattoos en het onmisbare "bintang"-hemdje) door het toestel heen chocolaatjes uit te delen met de tekst "can't get rid of 'em". Verder praat iedereen met elkaar alsof ze allemaal familie zijn, dus het wordt hier vast een gezellige boel. Een last valt van mijn schouders.

Het landschap is gewoon saai. Een troosteloze woestijn van rood zand met hier en daar en weg en een huisje.

De dame van mijn homestay is de gezellige dikke dame Genevieve, 54, en studeert ook.
De andere kamergenoot heet Abdul Rahim, en beloofde mij morgen te helpen met het wegwijs worden in Perth.

Ikzelf had het idee om morgen even de toerist uit te hangenan de stad te verkennen, op mijn laatste vrije dag; Daarna begint het leven als student.

Ik ga zo eten, we hebben lasagna. Het klinkt gek, maar ik voel me nu al thuis.

Groetjes aan iedereen, morgen komen er foto's

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Robrecht, lekker,joh, zo`n warm welkom. Jammer dat oma dat allemaal vroeger niet heeft kunnen meemaken. Je bent echt een bofkont,hoor.Het klinkt allemaal erg vrolijk en positief. Als het nu maar niet al te gezellig wordt.Laat het ons allemaal weten en laat geen detail achterwege. Groetjes en een dikke hug van oma P.

Anoniem zei

Gidday, I beg yours, Robbie! Wat een sneltreinvaart! Welcome to the Lucky Country! Wij kunnen het allemaal niet meer bijbenen! Tof dat je een stukje op de site schrijft. Eindelijk zover...Glad y're home and hosed. Al dat gedoe en wachten achter de rug..Een heel, heel goeie tijd gewenst van ons! Sure it'll be apples.

Hooroo mate! G'luck t yu! ;-)

Anoniem zei

Ha die Robrecht,

Super jongen, het gaat nu echt beginnen!! Heel veel succes en geniet van die mooie tijd op Aussi!!

Greetss en knuffels van de Smullies en doggies xxx

Peter zei

Yo Robbo! Mama gaat nu al een half uurtje "ooh wat leuk" dus morgen kan ze vast al weer iets typen.....


top om te lezen dat je goed geland bent -en in het kader van de continent-overschrijdende solidariteit hebben wij jouw pastamaaltijd gecompenseerd. Massimo, dus.

Het leven is een feest. Dat blijkt maar weer.

Anoniem zei

Thats not a knife, THIS is a knife.

Nou Robrecht succes aldaar en keep the coming (de foto's natuurlijk).

Gr. Joost

Anoniem zei

Dus je bent nu down under. Al een roo steak geprobeerd?
Hier in Thonon sneeuwt het en je neef is niet van de skis te branden. Morgen ben ik ook weer aan de beurt. Voor jou zijn er waarschijnlijk heel andere sporten aan de orde.Cricket of Footie en wat ze daar nog meer bedacht hebben.In elk geval heel veel plezier en als je tijd overhebt, studeer dan ook nog een beetje.Hartelijke groeten van je Opa Hans uit Thonon les Bains