donderdag 12 februari 2009

Leven wij ook nog?

Ja hoor. Terwijl onze Rob de laatste dagen hier het blog vult doen wij dat op ons bouwblog http://balibuilding.blogspot.com/ een beetje. Want dat vreet nu wel even aandacht zeg....

Verder (hoezo: verder?) gaat het leven hier zijn gangetje - gisteren speelde Elise haar eerste thuiswedstrijd basketball, dus moest er gesupporterd worden. (fotoos volgen). En is ze zondag jarig. En hebben Steffie en ik Indonesische les, vanmorgen mijn eerste en Steffies tweede (eerste had ik gemist door een spoed-bouwvergadering). Leuk, en ook wel hard nodig merk ik - het oppoetsen van woorden die ik vroeger wel gebruikte en nu niet meer omdat ik ze vergeten was. Wel had ik huiswerk moeten maken en het niet gedaan; Steffie en Martha dus weer wel. Het is weer net zoals op de middelbare school.

En heb ik Jeroen en Eric beloofd stukken klaar te hebben voor het einde van deze week dus dat moet dan ook gebeuren, willen we nog gaan duiken, heb ik Jos beloofd dat we weer gaan golfen, liggen er nog een paar boeken te wachten die ik per se wil lezen......

Dat is drie keer “moeten” in twee alinea’s. Hmmm.......daarvoor waren we dacht ik niet hier gekomen.

De laatste dagen regent het veel - schijnt met de cycloon bij Australië te maken te hebben. Balinezen hebben het nu erg koud, door de harde wind lijkt het wel een ijzige 26 graden. brrrrr.

En vandaag hebben we met Robrecht kunnen Skypen! Het is in Perth nu een uur later dan hier (zomertijd), dus 8 uur later dan in België en Nederland, hij heeft ons een rondleiding door zijn homestay gegeven (handig, zo'n MacBook) en we hebben wat kunnen bijkletsen. Tenslotte is hij al drie dagen weg, nietwaar?

Zo. Borreltijd. Op ons Robje. Proost man!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Luitjes, fijn dat alles goed gaat. Ook met ons Robje.Die heeft het erg naar zijn zin.Gelukkig maar.Ik hou jullie bouwjournaal wel bij, alleen is het mij nog niet gelukt om een reaktie te plaatsen.Ik ben een oen in dat soort dingen. Wijzelf zitten nog een week in Spanje en dan gaan wij weer noordwaarts.Zo, we hebben weer bij gechat en dus tot de volgende keer.Puck.

Anoniem zei

Laat ik Elise vast een hele fijne verjaardag toe wensen. Zondag zit ik met Laika tussen de wielen op weg naar huis,en dan komt het er niet meer van.
Dus Van Harte en namens je Nichten (en de rest van de familie)UN GRAND BISSOU
Kadootjes komen wel als ik weer naar Bali kom.
Veel liefs van Opa Hans