donderdag 7 mei 2009

Elise's school...












Zoals bekend (Vlaams: geweten) zit Elise op de BIS, de Bali International School. Daar heeft ze ook haar drumlessen en Steffie heeft wat plaatjes geschoten van de lokatie: Elise's klaslokaal, het groen daarvoor (waar ook de lunchruimte is, lekker buiten onder de bomen), het schoolplein. Er zitten een paar honderd kinderen op, van preschool (4-5 jaar) via primary (6-10) tot secondary school (11-17) en van 41 verschillende nationaliteiten.




Maar er is maar één Indische Nederbelg bij, natuurlijk. Nog een week of zes en dan zit haar eerste jaar (6th grade, eerste jaar secondary school dus) er op: wat vliegt de tijd......

Jammer is wel dat ze Indonesisch leert. En het inmiddels beter spreekt dan wij.



1 opmerking:

Puck zei

Ja,ik heb de school mogen zien. Het is groot en mooi. Geen wonder dat Elise er graag naar toe gaat.Van het zwembad zie ik geen foto. Die is groot en mooi.Hoe is het met de drumlessen? Kan ze al nog harder rammelen?Ze moet eigenlijk in een bandje gaan spelen.En waren het de goede oogjes voor haar scoobedoo,die ik aan Peter heb meegegeven?Ik hoop het.Ik hoor het wel weer. Groetjes, Puck.