vrijdag 1 augustus 2008

doordeweekse update

Woensdagavond zijn Robrecht aka Arjuna en ik met Jos gaan biljarten. Half negen weg, tien uur weer thuis was de afspraak. In een kroeg met vier pooltafels, een grote bar en leuke mevrouwen in de bediening. En verder alleen kerels en, zoals dat in het Engels zo mooi heet, "ladies of negotiable affection". Kortom: een wereldtent.

Het werd dus helemaal geen tien uur, maar half twee voor we vertrokken. De reden: onze Rob viel, laten we het bescheiden houden, nogal in de smaak. Er werden met drie telefoons al foto’s genomen toen we binnenkwamen, de halve avond hebben hij en ik samen met twee meisjes die daar werken gebiljart en deze twee, studentes in Denpasar, hebben hem uitgenodigd om vanavond naar Kuta te gaan. Ik ben erg benieuwd hoe we hem terugkrijgen.

Verder een paar rustige dagen; morgen krijgen we bezoek (Desak en Joseph, Jos, Yati die van Stef Thais wil leren koken, en misschien Sari (één van Rob’s studentes) met haar zusje als chaperonne want zo gaat het hier.

Dus vandaag wezen shoppen in Carrefour met Stef, nog even naar gronden wezen kijken - want onze zoektocht naar grond gaat onverminderd voort. De twee stukken die we leuk vonden, gaan niet door. Het ene bleek qua vorm te smal en lang, de eigenaar van het andere stuk besloot een uur voor de afspraak toch maar niet te willen verkopen.

Maar nu hebben we weer twee andere, ze liggen naast elkaar en allebei mooi – en die wilden we nog even bekijken. Kijk maar hiernaast: uitzicht op zee, wuivende palmbomen.....afschuwelijk gewoon. Maar ja, wat moet je anders?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Elise,
Ik ben blij te horen dat je het goed stelt in Bali. Ik wens je heel veel succes op je nieuwe school. In ben ondertussen terug uit Australië en heb een heel goede vakantie gehad. Groetjes, Eugénie Mattelaer

Elise zei

Hoi Eug,
Ik ben ook blij te horen dat jij blij te horen bent dat ik het hier goed heb:-).Zou je op 1 september de groeten aan iedereen willen doen???

xxx Elise