zaterdag 30 augustus 2008

Een dagje uit

Nee, geen stukje deze keer. Dat kun je pas maandag weer verwachten; we gaan met z'n allen (behalve Rojuna) een weekendje rondcrossen over het eiland- het noorden doen en zo.

Waarom hij niet meegaat? Omdat het vandaag Kuningan is, dus upacara's. En, denk ik, Sari.

Fijn weekend!

BTW: gisteren is de 2000ste bezoeker gepasseerd; we naderen de 6000 "hits", met inmiddels gasten uit 25 landen waaronder Braziliƫ, Canada, Zweden, Chili, Singapore, Hong Kong....met Belgiƫ, Nederland en de VS in die volgorde op kop.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo jullie,

Jullie kennen ons niet maar ik ben een hele goede vriendin vanAnneke Hilling.
Aangezien wij ook plannen hebben om ons voor langere termijn te gaan vestigen in Bali zei Anneke tegen mij, kijk eens op de site van mijn schoonzus, dus bij deze!
Ik heb er ondertussen al wat van opgestoken.
Wij vertrekken 23 sept. naar Bali en verbblijven dan even 6 dagen in hotel Puri Santriani in Sanur, vandaar gaan we op huizenjacht en ontdekkingsreis naar Lovina waar we voor 14 dagen een huis gehuurd hebben.
Hier gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.
In Maart waren we ook op Bali ( 6 weken) maar in het Oosten, Candidasa wel te verstaan.
Daar hebben we een prachtige tijd gehad, met name vooral met de bevolking in de kampong (schrijf ik dit goed)?
Mijn man is huisarts en we hadden daar bijna al ons eigen praktijkje.
De tam tam ging erg snel de ronde en de mensen kwamen vanzelf, prachtig!!
In Lovina komen 2 makelaars naar ons toe en 1 Balinees (woonachtig in Nederland) naar ons toe om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Altijd interesant denken wij.
Vandaaruit gaan we op 14 okt. weer richting het oosten maar ons huis wat we gehuurd hebben in Candidasa is pas vrij op 25 okt. dus gaan we na 1 dag in Rama Candidasa hotel gelogeerd te hebben en onze koffers daar laten en met rugzak verder te gaan naar de Gilly eilanden om daar even te relaxen (we doen niet anders) om vervolgens misschien nog even naar de Komodo eilanden te gaan. (optioneel, vrijheid blijheid).
Zoals gezegd 25 okt. in ons huisje om dan vervlogens op 6 nov. weer naar huis te vertrekken (duty calls).
Kan ik af en toe weer eens bij Anneke gaan werken in de Kleine Indo.

Hoop dat jullie nog veel gaan schrijven zodat we op de hoogte blijven van alle perikelen in Bali.

Heel veel groetjes van Mieke en Rob Brand uit Prinsenbeek.

Anoniem zei

Inmiddels heeft vandaag een ieder op het vliegveld naar jullie lopen zoeken. Ze hebben zo erg gezocht dat ze zelfs mij gebeld hebben.
Wat blijkt jullie retourvlucht naar Amsterdam stond vandaag gepland en ze miste jullie blijkbaar.......
Groeten aan jullie allen en d'n Stephanie.

Monique de Vos xxx
www.departures.nl

Peter zei

@ Mieke en Rob: weer een paar besmettingen met het balivirus dus...wij zijn overigens net terug uit Lovina; daar vlakbij (Dencarik) woont een ander Nederlands artsen-echtpaar. Misschien interessant voor jullie als gelijkgestemden?

@ Monique ai...we zijn ze straal-vergeten! Moeten we nu hier blijven? ;-P

Anoniem zei

stefanie en peter julli vermaken je wel zo te lezen heel leuk .Ik heb een vraag de rupiah die jullie uit deelde op het feest hou hebben jullie die gemakt wil ze graag maken met het logo van de kleine indo en uitdelen aan mijn gasten als tegoedbon kan je mij helpen gr anneke hilling info@dekleine-indo.nl