woensdag 6 februari 2008



Een paar dagen voor het kwartiermakers-vertrek - en er moet tussen de bedrijven door nog heel, heel erg veel gebeuren voordat het zover is. Spullen kopen die mee moeten voor de vrienden daar, koffers pakken, de gegevens van contactpersonen rond de mogelijke woningen voor het eerste jaar eens een keer niet vergeten, nog even contact met de ambassade in Den Haag, de mensen in Singapore, etc. en nog een paar dagen de laatste training verzorgen - vrijdagavond thuis, zaterdagmorgen vroeg weg. Hans (mijn vader) kom vrijdagavond hier, samen halen we zaterdagochtend Dolf (de vader van Steffie) op. En om 11.15 vliegen we. Met Jos (mijn maatje in Sanur) al afgesproken dat we de eerste dagen even geen moordend tempo aanhouden, maar perlahan2 doen. " Als ik haast heb ga ik zitten", mijn standaard kreet uit trainingen projectmanagement nu zelf eens gaan toepassen. Hiernaast overigens een foto van de grond (althans: de kustlijn) die we misschien, heel misschien, gaan kopen....

Peter

Geen opmerkingen: