donderdag 10 juli 2008

Een bericht van Elise



















Ik vrees dat ik het hier heel leuk vind en dat ik (jammer genoeg voor m’n oude vrienden) hier wel wil blijven. Het is niet dat ik m’n oude vrienden niet mis hoor, integendeel, elke dag en nacht droom ik ervan om ze weer terug te zien dus doe ik de groeten aan iedereen van m’n oude school!

Het huis waarin we verblijven is ook supermooi met 7 bad- en slaapkamers, 8 potjes en 2 jacuzzi’s en een zwembad waar ik elke dag minstens 1 keer in moet zwemmen (van mezelf). En we hebben ook ieder een eigen badkamer (yes!!!) en een eigen potje. Ik heb ook eindelijk een eigen spiegel in m’n kamer.

We hebben ook heel veel geshopt maar zelfs in het grootste winkelcentrum konden we geen spel kaarten vinden waar we al zo lang naar op zoek waren...We hebben ook dingen voor in het zwembad gekocht: een bal, een badje, een klein visje en 2 grote banden met een kussentje eraan!!! We hebben ook een buitendouche waar ik al meteen een hekel aan heb (grrrrrrrr!!!).

5 opmerkingen:

Anoniem zei

dag Elise,
leuk om te lezen dat je het daar naar je zin hebt, groetjes meester Peter

Anoniem zei

Lieve Elise,
Wat fijn te horen dat je het naar je zin hebt! Grappig om jou berichtje te lezen, je schrijft al net zo als dat je kletsen kunt. Het lijkt wel alsof jullie nog steeds heel dichtbij zijn, en ik hou ervan om dit gevoel vast te houden, want voor ons zijn jullie dat ook! Wijsneuzige Elise, geniet maar lekker, luxebeest! Het gaat trouwens goed met Denny. Salomee laat hem elke ochtend gymnastiek doen door hem achter zijn garnaaltje aan te laten "rennen". Flint had al met belleblaas geknoeit in het water, waardoor we genoodzaakt waren de kom een keer extra te verschonen, maar ik denk wel dat hij een goed leven heeft bij ons.

Dag EE-tje!

XXX Tante DEE-tje

Anoniem zei

hallo elise!

Ik mis je zo, zonder jou is het maar saai. En trouwens wat zijn jullie daar verwent zeg!
ik hoop dat de tijd mischien wat sneller kan tikken, dat ik de klok heel wat vooruit kan laten doen!
ik mis je grappigheid enzo1
hier is het maar regenachtig!
bij jullie denk ik niet!

toedeloe!
van salomee

jammer dat er geen smilies zijn!

Anoniem zei

Ha,die Elise,
Wat decadent,zeg, iedere dag in je eigen zwembad dobberen. Oma is best wel jaloers op alles daar. Hopelijk kan ik gauw komen kijken of het echt allemaal wel waar is. Schrijf je gauw over je nieuwe school,straks? Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Tot de volgende keer maar. Dikke kus en doeoeoeiii!
O.ja en de groeten aan Robrecht.

Anoniem zei

hoi etje
ik mis je heel erg vooral je grapjes.Ik weet zeker dat iedereen jou mist.Ik hoop dat je veel nieuwe vrindinnen krijgt en een leuke school.Ik ben blij dat je het leuk hebt daar en lekker weer (bofkont). XXX Atje