zondag 20 juli 2008

Verslag derdegraadsverhoor Robrecht H.


Je ben nu twee weken op Bali. Tijd voor het opmaken van de tussenstand!
Hoe vind je het hier nu, na twee weken?

Leuk, het is hier vrij rustig met leuke mensen maar ik heb nog wel een vakantiegevoel.

Wat is de score op de blijfmeter vandaag (1 = vandaag naar Belgiƫ, 10 = nooit meer weg)?
Een 9 . Ik wil hier wel heel graag blijven, maar we hebben wel familie in Europa en het is wel leuk om daar ook nog een paar keer naartoe te gaan.

Wat of wie mis je het meest?
De familie en het Holtus-zeilkamp, dat mis ik ook wel.

En het minst?
De regen, dat is het eigenlijk wel.

Versta je de taal al een beetje?
Een beetje, sedikit zoals dat hier heet.

En het spreken, hoe gaat dat?
Net zoals het verstaan, het gaat een beetje gelijk op. Het valt me goed mee.

Wat eet je hier het liefst?
Nasi goreng, omdat het lekker is –het springt er voor mij echt uit.

Wat wil je zien / doen tijdens je rondreis over Bali?
Ik hoop veel mensen te ontmoeten, mijn taal een beetje bij te schaven en ook toeristische en niet-toeristische dingen te zien. Verder zie ik wel wat mijn pad kruist.

Wat vind je van de Balinese schonen?
Ze zijn wel leuk, ook mooi maar wel een beetje verlegen.

Wat ga je zeker doen de komende weken?
Mijn acteerkunsten bijschaven als voorbereiding voor de universiteit en ik ga zeker nog een keer zeilen. En verder vakantie vieren natuurlijk!

Welke afsluitende boodschap heb je voor de lezers?
Jullie zijn nog niet van me af !(Holle lach terwijl hij door vier gespierde cipiers naar zijn kerker wordt teruggebracht)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha leuk! deze interviews! Heel veel lieve groetjes vanuit Zeverdronk! Wij houden jullie weblog bij en genieten een beetje mee op jullie goede weer, want hier in Belgie is het weer prut! We vieren vandaag Mark's verjaardag in de regen. In de voormiddag onweders en 'snamiddags regenbuien!!!! We zouden het echt heel stom vinden als jullie niet ook komen! Komop! Familieverplichtingen, weet je wel! Tot vanmiddag!

X de kneusjes

stephanie zei

We zijn onderweg hoor. Gefeliciflapstaart Mark en graag een Juupje voor Robrecht, Corsendonckje voor Peter, roseetje (fles) voor mij klaarzetten. Elise wil alleen zwemmen.

Doei!