zondag 20 juli 2008

Diepte-interview met Elise

Je ben nu twee weken op Bali. Tijd voor het opmaken van de tussenstand!
Hoe vind je het hier nu, na twee weken?

Wel leuk. Het is een mooi huis in een mooie omgeving, het is makkelijk dat deze omgeving ook een naam heeft en dat is Golden Villas, want als ik een keertje verdwaald ben kan ik een taxi pakken en zeggen waar ik naartoe moet.

Wat is de score op de blijfmeter vandaag (1 = vandaag naar België, 10 = nooit meer weg)?
Een 6, want ik vind het hier wel heel erg leuk maar ik zou mijn vrienden wel graag terugzien.

Wat of wie mis je het meest?
Ons oude huis en mijn vrienden.

En het minst?
Dat het in België zo koud is.

Versta je de taal al een beetje?
Nog niet echt, maar al wel een paar woordjes zoals Ibu en Hallo.

En het spreken, hoe gaat dat?
In het Engels gaat het heel erg goed, maar Indonesisch dus nog niet.

Wat eet je hier het liefst?
Beefburger met friet.

Kun je door een waterkraan?
Wat bedoel je daarmee? Wil je even serieus blijven, anders stop ik ermee.

Wat ga je zeker doen de komende weken?
Zwemmen en shoppen en natuurlijk naar school gaan.

Heb je daar zin in?
Best wel, omdat het spannend is.

Welke afsluitende boodschap heb je voor de lezers?
Ik doe de groeten aan iedereen die ik in België ken. En de mensen die ik niet ken, hoop ik ooit nog eens een keertje te ontmoeten.

Dank je wel voor dit interview Elise.
Oké.

Geen opmerkingen: