zaterdag 19 juli 2008

Peter komt er ook niet onderuit

Je ben nu twee weken op Bali. Tijd voor het opmaken van de tussenstand!
Hoe vind je het hier nu, na twee weken?

Eueueuhh. Jeetje, best een lastige vraag. Onwerkelijk. Ik ben hier wel maar nog niet echt.

Wat is de score op de blijfmeter vandaag (1 = vandaag naar Belgiƫ, 10 = nooit meer weg)?
Een 7. Zit ‘m vooral in dingen die nog geregeld moeten worden. Zoals Chica, en het gevoel dus dat ik hier nog niet thuis ben.

Wat of wie mis je het meest?
Euh, vrienden en familie en onze plek in Oud-Turnhout. En wat ik trouwens ook wel een beetje mis trouwens is het tempo waarmee je dingen daar voor elkaar kan krijgen.

En het minst?
De kou en de stress. Hoewel dat laatste natuurlijk wel een beetje raar klinkt bij wat ik net zei.

Versta je de taal al een beetje?
Ja, dat gaat best goed.

En het spreken, hoe gaat dat?
Per dag een beetje beter. Ik moet eigenlijk wat tijd besteden aan het oppoetsen van mijn grammatica.

Wat eet je hier het liefst?
Nasi Campur en Sushi.

Wat vind je van de Balinese schonen?
Schattig en ik ben gelukkig getrouwd. Anders ging ik hier snel voor de bijl.

Wat ga je zeker doen de komende weken?
Mijn draai vinden en bezigheden opstarten.

Welke afsluitende boodschap heb je voor de lezers?
Onder voorbehoud: vanaf dinsdag schijnen wij on-line te zijn. Euhm......*grijnst*

Geen opmerkingen: